Časté otázky

Musím se zaregistrovat do HoroObchodu?

Ne, objednávky může podávat i neregistrovaný uživatel, z důvodů možnosti opětovně se přihlásit ke svému účtu a využívání všech dostupných služeb HoroObchodu doporučujeme registraci provést.

Jak mohu provést platbu předem?

Při podávání objednávky vyberte možnost „platba předem“, na vámi uvedený email přijde pro forma faktura.

Jak zjistím zda moje objednávka byla přijata ke zpracování?

Ihned po podání objednávky přijde na vámi uvedený email potvrzení o přijetí objednávky.

Za jak dlouho mi přijde objednávka?

Zboží, které prodávající nabízí v HoroObchodě bývá skladem a o expedici se snažíme bezodkladně.

Jak mohu změnit nesprávné údaje na faktuře?

Neprodeleně po přijetí zboží/faktury kontaktujte prodávajícího na emailu info@horoobchod.cz s
vaším požadavkem.

Je možné vybrat si konkrétní čas pro doručení objednávky?

Aktuálně ne, používáme přepravní společnost GLS a Česku poštu.

Jak mohu zakoupené zboží reklamovat?

Vrácené nebo reklamované zboží zasílejte zpět pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato a to na adresu prodávajícího:

Sport Centrum Evropská – HoroObchod
José Martího 269/31
162 52 Praha 6 – Veleslavín